Projekti abil toetatakse ettevõtete rohepöördeks vajalike oskuste arendamist.
Tallinna Ehituskool osaleb Roheoskuste programmis eksperdina õppekavade arenduses konsortsiumis 7: Ehitised ja tsiviilrajatised.
Konsortsiumi tegevusena toimub roheoskuste õpetamisega seotud õppesisu ajakohastamine kutse- ja kõrghariduses. Täiend- ja ümberõppe roheoskuste arendamine, et valmistada ette laiemate rohemajandust puudutavate teadmiste ja oskustega tööjõudu.
Roheoskuste programmi koordineerib Haridus- ja Noorteamet ning seda rahastatakse Euroopa Liidu taaste- ja vastupidavusrahastu reformi "Ettevõte rohepööre" investeeringu "Roheoskused ettevõtete rohepöörde toetamiseks" vahenditest.
2023.–2024. aastani toimub tasemeõppe ning täienduskoolituse õppekavade arendus. Lisaks toimub koostöös Kutsekojaga kutsestandardite ajakohastamine ja roheoskuste integreerimine kutsestandarditesse ning oskusprofiilidesse.
Vaata lähemalt projekti koduleheküljelt: Roheoskuste programm | Haridus- ja Noorteamet
Projekti abil toetatakse ettevõtete rohepöördeks vajalike oskuste arendamist.
Tallinna Ehituskool osaleb Roheoskuste programmis eksperdina õppekavade arenduses konsortsiumis 7: Ehitised ja tsiviilrajatised.
Konsortsiumi tegevusena toimub roheoskuste õpetamisega seotud õppesisu ajakohastamine kutse- ja kõrghariduses. Täiend- ja ümberõppe roheoskuste arendamine, et valmistada ette laiemate rohemajandust puudutavate teadmiste ja oskustega tööjõudu.
Roheoskuste programmi koordineerib Haridus- ja Noorteamet ning seda rahastatakse Euroopa Liidu taaste- ja vastupidavusrahastu reformi "Ettevõte rohepööre" investeeringu "Roheoskused ettevõtete rohepöörde toetamiseks" vahenditest.
2023.–2024. aastani toimub tasemeõppe ning täienduskoolituse õppekavade arendus. Lisaks toimub koostöös Kutsekojaga kutsestandardite ajakohastamine ja roheoskuste integreerimine kutsestandarditesse ning oskusprofiilidesse.
Vaata lähemalt projekti koduleheküljelt: Roheoskuste programm | Haridus- ja Noorteamet
Erasmus+ õpirände projekt Mobility 4 võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.06.2024 kuni 31.08.2025. Projekti tegevusi näed SIIT.
Erasmus+ õpirände projekt Mobility 4 võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.06.2024 kuni 31.08.2025. Projekti tegevusi näed SIIT.
Erasmus+ õpirände projekt Mobility 3 võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.06.2023 kuni 31.05.2025. Projekti tegevusi näed SIIT.
Erasmus+ õpirände projekt Mobility 3 võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.06.2023 kuni 31.05.2025. Projekti tegevusi näed SIIT.
Erasmus+ õpirände projekt, mis võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.06.2022 kuni 31.05.2024. Projekti tegevusi näed SIIT.
Erasmus+ õpirände projekt, mis võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.06.2022 kuni 31.05.2024. Projekti tegevusi näed SIIT.
Tallinna Ehituskool on 2022.aasta novembrikuust partneriks Erasmus+ KA2 täiskasvanuhariduse rahvusvahelises koostööprojektis.
Projektis osalevad organisatsioonid Poolast (koordinaator), Belgiast, Hollandist, Eestist, Põhja-Makedooniast.
Projekt keskendub kahe koostööaasta jooksul sotsiaalsete oskuste õppimise ja õpetamise heade kogemuste uurimisele, et koostada rikkalik ja toimiv/funktsionaalne haridusprogramm sotsiaalsete oskuste õpetamiseks kutseõppe käigus – eelkõige kinnipidamisasutustes, kuid kasutamiseks ka laiemalt. Projekti lõpuks töötatakse välja veebipõhine sotsiaalsete oskuste arendamise õppematerjalide, juhendite ja metoodiliste soovituste komplekt.
Koostöö käigus toimub teadmiste jagamine ja analüüsi koostamine, üksteiselt õppimine omandamaks uusi teadmisi õppetöö läbiviimise kohta vanglakeskkonnas. Lisaks saavad iga partnerorganisatsiooni 2 õpetajat võimaluse osaleda 3päevasel kontaktkoolitusel Bitola Ülikoolis. Lisaväärtusena arendavad kõik projektis osalejad ka oma inglise keele oskust ja digioskusi.
Vaata lähemalt projekti koduleheküljelt: socvoc.eu
Projektis loodud materjalide eestikeelsed versioonid leiad siit
Tallinna Ehituskool on 2022.aasta novembrikuust partneriks Erasmus+ KA2 täiskasvanuhariduse rahvusvahelises koostööprojektis.
Projektis osalevad organisatsioonid Poolast (koordinaator), Belgiast, Hollandist, Eestist, Põhja-Makedooniast.
Projekt keskendub kahe koostööaasta jooksul sotsiaalsete oskuste õppimise ja õpetamise heade kogemuste uurimisele, et koostada rikkalik ja toimiv/funktsionaalne haridusprogramm sotsiaalsete oskuste õpetamiseks kutseõppe käigus – eelkõige kinnipidamisasutustes, kuid kasutamiseks ka laiemalt. Projekti lõpuks töötatakse välja veebipõhine sotsiaalsete oskuste arendamise õppematerjalide, juhendite ja metoodiliste soovituste komplekt.
Koostöö käigus toimub teadmiste jagamine ja analüüsi koostamine, üksteiselt õppimine omandamaks uusi teadmisi õppetöö läbiviimise kohta vanglakeskkonnas. Lisaks saavad iga partnerorganisatsiooni 2 õpetajat võimaluse osaleda 3päevasel kontaktkoolitusel Bitola Ülikoolis. Lisaväärtusena arendavad kõik projektis osalejad ka oma inglise keele oskust ja digioskusi.
Vaata lähemalt projekti koduleheküljelt: socvoc.eu
Projektis loodud materjalide eestikeelsed versioonid leiad siit
Erasmus+ õpirände projekt, mis võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.09.2021 kuni 30.11.2022
Erasmus+ õpirände projekt, mis võimaldab Tallinna Ehituskooli õpilastel ja töötajatel osaleda rahvusvahelistes õpirännetes.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.09.2021 kuni 30.11.2022
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 31.12.2020 kuni 30.12.2022
Projekti esmane eesmärk on pakkuda läbi 6 nädalaste õpirännete Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele ja õppetöö korraldusega seotud töötajatele võimalust osaleda ühenädalastes õpirännetes oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivsel korraldamisel Tallinna Ehituskoolis.
Kokku osaleb kaheaastases õpirändeprojektis 8 õpilast ja 4 kutseõpetajat.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 31.12.2020 kuni 30.12.2022
Projekti esmane eesmärk on pakkuda läbi 6 nädalaste õpirännete Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele ja õppetöö korraldusega seotud töötajatele võimalust osaleda ühenädalastes õpirännetes oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivsel korraldamisel Tallinna Ehituskoolis.
Kokku osaleb kaheaastases õpirändeprojektis 8 õpilast ja 4 kutseõpetajat.
PRÕMi tegevuse 8.6 raames luuakse töökohapõhise õppe koolituskohti ajavahemikus 1. oktoober 2015 – 30. juuni 2022 aastal õpinguid alustavatele õpilastele. Täiendavate töökohapõhise õppe koolituskohtade loomise eesmärgiks on tagada lisaõppekohad tasemeõppes töökohapõhises õppes õppida soovijatele.
Loe lisaks töökohapõhisest õppest Haridus- ja Teadusministeeriumi kodulehelt ja Haridus- ja Noorteameti kodulehelt.
PRÕMi tegevuse 8.6 raames luuakse töökohapõhise õppe koolituskohti ajavahemikus 1. oktoober 2015 – 30. juuni 2022 aastal õpinguid alustavatele õpilastele. Täiendavate töökohapõhise õppe koolituskohtade loomise eesmärgiks on tagada lisaõppekohad tasemeõppes töökohapõhises õppes õppida soovijatele.
Loe lisaks töökohapõhisest õppest Haridus- ja Teadusministeeriumi kodulehelt ja Haridus- ja Noorteameti kodulehelt.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 30.12.2019 – 29.12.2021
Projekti EurEx esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas, avardada oma silmaringi, õppida tundma teisi kultuure, suhelda teistest rahvustest inimestega ja parendada oma võõrkeelteoskust.
54 õpilast saavad osaleda 6 nädalastes õpirännetes, mille kestel sooritatakse erialast praktikat partnerettevõtetes.
Projekt annab võimaluse ka 26 haridustöötajal osaleda 1 nädalastes õpirännetes erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise töökogemuse saamiseks, uute kontaktide loomiseks ja võõrkeelte praktiseerimiseks.
Vastuvõtvad partnerid on 11 riigist: Ungari, Saksamaa, Norra, Prantsusmaa, Hispaania, Portugal, Itaalia, Malta, Küpros, Sloveenia, Austria.
Õpilaste õpirände kajastused leiab ehituskooli blogist.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 30.12.2019 – 29.12.2021
Projekti EurEx esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas, avardada oma silmaringi, õppida tundma teisi kultuure, suhelda teistest rahvustest inimestega ja parendada oma võõrkeelteoskust.
54 õpilast saavad osaleda 6 nädalastes õpirännetes, mille kestel sooritatakse erialast praktikat partnerettevõtetes.
Projekt annab võimaluse ka 26 haridustöötajal osaleda 1 nädalastes õpirännetes erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise töökogemuse saamiseks, uute kontaktide loomiseks ja võõrkeelte praktiseerimiseks.
Vastuvõtvad partnerid on 11 riigist: Ungari, Saksamaa, Norra, Prantsusmaa, Hispaania, Portugal, Itaalia, Malta, Küpros, Sloveenia, Austria.
Õpilaste õpirände kajastused leiab ehituskooli blogist.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 15.12.2018 kuni 14.12.2020
Projekti NewComp esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Kuna kooli kõik uued õppkavad on koostatud EKAP ite põhiselt, siis annab käesolev projekt võimaluse testida ECVET punktide tunnustamise ja ülekandmise võimalusi praktikas.
Oluline eesmärk on motiveerida õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetada hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Lisaks annab projekt hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja keeleoskuste täiendamiseks.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele ja õppetöö korraldusega seotud töötajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivsel korraldamisel Tallinna Ehituskoolis.
Kokku osaleb kaheaastases õpirändeprojektis 48 õpilast ja 18 Tallinna Ehituskooli töötajat.
Õpilaste õpirände kajastused leiab ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Põhjustatuna covid pandeemia puhkemisest ei olnud võimalik kõiki projektis kavandatud tegevusi ellu viia. Tänu erakorralisele projekti pikendamisele õnnestus siiski õpiränne sooritada kavandatud mahus 26 õpilasel ja 12 haridustöötajal. Seoses riigipiiride sulgemisega tuli tühistada 20 õpilase ja 6 haridustöötaja õpiränded faasis, kus kõik ettevalmistused olid juba tehtud. Lisaks tuli 2 õpilase õpiränne katkestada ja otsida võimalusi nende tagasitoomiseks Eestisse.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 15.12.2018 kuni 14.12.2020
Projekti NewComp esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Kuna kooli kõik uued õppkavad on koostatud EKAP ite põhiselt, siis annab käesolev projekt võimaluse testida ECVET punktide tunnustamise ja ülekandmise võimalusi praktikas.
Oluline eesmärk on motiveerida õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetada hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Lisaks annab projekt hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja keeleoskuste täiendamiseks.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele ja õppetöö korraldusega seotud töötajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivsel korraldamisel Tallinna Ehituskoolis.
Kokku osaleb kaheaastases õpirändeprojektis 48 õpilast ja 18 Tallinna Ehituskooli töötajat.
Õpilaste õpirände kajastused leiab ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Põhjustatuna covid pandeemia puhkemisest ei olnud võimalik kõiki projektis kavandatud tegevusi ellu viia. Tänu erakorralisele projekti pikendamisele õnnestus siiski õpiränne sooritada kavandatud mahus 26 õpilasel ja 12 haridustöötajal. Seoses riigipiiride sulgemisega tuli tühistada 20 õpilase ja 6 haridustöötaja õpiränded faasis, kus kõik ettevalmistused olid juba tehtud. Lisaks tuli 2 õpilase õpiränne katkestada ja otsida võimalusi nende tagasitoomiseks Eestisse.
Sihtasutus Innove otsustas rahuldada meetme „Õpetajate, koolijuhtide ja noorsootöötajate professionaalse arengu toetamine“ tegevuste „Õpetajate koolitus“ ja „Haridusasutuse juhtide koolitus“ taotlusvooru raames Tallinna Ehituskooli taotluse projekti „TEK meeskonnakoolitus uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomiseks” elluviimiseks summas 10000 €.
Projekt võimaldab perioodil 22.01.-29.06.2018 Tallinna Ehituskooli 20 õpetajal ja 8 õppetöö korraldusega seotud võtmeisikul läbida täienduskoolitus tõstmaks kooli võimekust rakendada ellu EÕS 2020 määratletud muutunud õpikäsituse põhimõtteid, sh arendada digipädevusi ja digitehnoloogiliste lahenduste asjakohast kasutamist.
Koolituse käigus omandatud teadmised aitavad Tallinna Ehituskoolis efektiivsemalt ellu rakendada muutunud õpikäsituse põhimõtteid ning tõsta seeläbi kutseõppe efektiivsust ja mainet nii konkreetses koolis kui ka Eesti kutseharidussüsteemis tervikuna.
Sihtasutus Innove otsustas rahuldada meetme „Õpetajate, koolijuhtide ja noorsootöötajate professionaalse arengu toetamine“ tegevuste „Õpetajate koolitus“ ja „Haridusasutuse juhtide koolitus“ taotlusvooru raames Tallinna Ehituskooli taotluse projekti „TEK meeskonnakoolitus uuenevat õpikäsitust toetava organisatsioonikultuuri loomiseks” elluviimiseks summas 10000 €.
Projekt võimaldab perioodil 22.01.-29.06.2018 Tallinna Ehituskooli 20 õpetajal ja 8 õppetöö korraldusega seotud võtmeisikul läbida täienduskoolitus tõstmaks kooli võimekust rakendada ellu EÕS 2020 määratletud muutunud õpikäsituse põhimõtteid, sh arendada digipädevusi ja digitehnoloogiliste lahenduste asjakohast kasutamist.
Koolituse käigus omandatud teadmised aitavad Tallinna Ehituskoolis efektiivsemalt ellu rakendada muutunud õpikäsituse põhimõtteid ning tõsta seeläbi kutseõppe efektiivsust ja mainet nii konkreetses koolis kui ka Eesti kutseharidussüsteemis tervikuna.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.12.2017 kuni 30.11.2019
Projekti ProfSkills esmane eesmärk on pakkuda läbi 6 nädalaste õpirännete Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele ja õppetöö korraldusega seotud töötajatele võimalust osaleda ühenädalastes õpirännetes oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivsel korraldamisel Tallinna Ehituskoolis.
Kokku osaleb kaheaastases õpirändeprojektis 51 õpilast ja 16 kutseõpetajat ehituse, puitmaterjali töötluse ning energeetika ja automaatika õppekavarühmadest.
Õppurite kajastused leiab ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 01.12.2017 kuni 30.11.2019
Projekti ProfSkills esmane eesmärk on pakkuda läbi 6 nädalaste õpirännete Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele ja õppetöö korraldusega seotud töötajatele võimalust osaleda ühenädalastes õpirännetes oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivsel korraldamisel Tallinna Ehituskoolis.
Kokku osaleb kaheaastases õpirändeprojektis 51 õpilast ja 16 kutseõpetajat ehituse, puitmaterjali töötluse ning energeetika ja automaatika õppekavarühmadest.
Õppurite kajastused leiab ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Sihtasutus Innove otsustas rahuldada tegevuse „Koolimeeskondade ühine õppimine haridusuuenduste rakendumiseks“ tegevuse „Koolipõhise koolimeeskonna õpiüritus” elluviimiseks väljakuulutatud taotlusvooru raames Tallinna Ehituskooli taotluse projekti „Programm koostöö ja ühise õppimise arendamiseks Tallinna Ehituskoolis” elluviimiseks summas 4500 eurot.
Projekti perioodil 15.10.2017 – 30.04.2018 osalevad Tallinna Ehituskooli juhtmeeskonna töötajad (20 inimest) meeskonna arenguvajadustest lähtuvas DiSC meetodil põhinevas arenguprogrammis.
Kool organisatsioonina eeldab heaks toimimiseks oma arengus ja tegevustes organisatsiooni liikmete omavahelist koostööd, et olla omavahelises suhtlemises tulemuslik, arvestada kolleegide ja õpilastega ning nende vajadustega. Arenguprogrammi läbimine aitab suurendada omavahelise suhtlemise tulemuslikkust koolis, parandada koostööd, et toetada koolis kavandatavaid arenguid ja tulevasi muudatusi. Tervikuna paraneb koostöisema tegevuse kaudu kogu organisatsiooni töökultuur.
Projekti eesmärk on võimaldada Tallinna Ehituskooli juhtmeeskonna töötajatele (20 inimest) asjakohast, konkreetse meeskonna arenguvajadustest lähtuvat koolitust, mis ühelt poolt toetab nende professionaalset arengut (sh suhtlemiskompetentsuse arendamine) ja teiselt poolt ühiselt õppiva organisatsioonikultuuri kujundamist ja selle teadlikku juhtimist.
Koolituse tulemusena ootame, et 20 TEK juhtmeeskonna võtmeisikut on saanud vajalikku, oma professionaalset arengut toetavat koolitust, on tõhustunud koolitusel osalenute ja nende läbi ka kogu kooli ühis- ja vastastikune õppimine, jätkates ühise õppimise kultuuri kujunemist koolis. Projekti tulemusel on suurenenud TEK juhtimismeeskonna liikmete isiklik efektiivsus meeskonnaliikme ja juhina – nad panustavad õppetöö juhtimisse teadlikumalt ja oskuslikumalt. Paranenud meeskonnatöö- ja käitumisalased teadmised on aidanud kaasa struktuurimuudatuse tõhusamale rakendumisele Tallinna Ehituskoolis ja seeläbi ka õppetöö paremale ja õpetajaid kaasavamale korraldusele.
Sihtasutus Innove otsustas rahuldada tegevuse „Koolimeeskondade ühine õppimine haridusuuenduste rakendumiseks“ tegevuse „Koolipõhise koolimeeskonna õpiüritus” elluviimiseks väljakuulutatud taotlusvooru raames Tallinna Ehituskooli taotluse projekti „Programm koostöö ja ühise õppimise arendamiseks Tallinna Ehituskoolis” elluviimiseks summas 4500 eurot.
Projekti perioodil 15.10.2017 – 30.04.2018 osalevad Tallinna Ehituskooli juhtmeeskonna töötajad (20 inimest) meeskonna arenguvajadustest lähtuvas DiSC meetodil põhinevas arenguprogrammis.
Kool organisatsioonina eeldab heaks toimimiseks oma arengus ja tegevustes organisatsiooni liikmete omavahelist koostööd, et olla omavahelises suhtlemises tulemuslik, arvestada kolleegide ja õpilastega ning nende vajadustega. Arenguprogrammi läbimine aitab suurendada omavahelise suhtlemise tulemuslikkust koolis, parandada koostööd, et toetada koolis kavandatavaid arenguid ja tulevasi muudatusi. Tervikuna paraneb koostöisema tegevuse kaudu kogu organisatsiooni töökultuur.
Projekti eesmärk on võimaldada Tallinna Ehituskooli juhtmeeskonna töötajatele (20 inimest) asjakohast, konkreetse meeskonna arenguvajadustest lähtuvat koolitust, mis ühelt poolt toetab nende professionaalset arengut (sh suhtlemiskompetentsuse arendamine) ja teiselt poolt ühiselt õppiva organisatsioonikultuuri kujundamist ja selle teadlikku juhtimist.
Koolituse tulemusena ootame, et 20 TEK juhtmeeskonna võtmeisikut on saanud vajalikku, oma professionaalset arengut toetavat koolitust, on tõhustunud koolitusel osalenute ja nende läbi ka kogu kooli ühis- ja vastastikune õppimine, jätkates ühise õppimise kultuuri kujunemist koolis. Projekti tulemusel on suurenenud TEK juhtimismeeskonna liikmete isiklik efektiivsus meeskonnaliikme ja juhina – nad panustavad õppetöö juhtimisse teadlikumalt ja oskuslikumalt. Paranenud meeskonnatöö- ja käitumisalased teadmised on aidanud kaasa struktuurimuudatuse tõhusamale rakendumisele Tallinna Ehituskoolis ja seeläbi ka õppetöö paremale ja õpetajaid kaasavamale korraldusele.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 1.06.2016 kuni 31.05.2018
Projekti esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Oluline on motiveerida õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetada hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Projekti tulemusel tekivad kontaktid ja koostöösuhted sama eriala spetsialistidega partnerriikidest. Lisaks annab projekt hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja keeleoskuste täiendamiseks. Osalemine projektis arendab õpilaste vastutustunnet, iseseisvust ja valmisolekut meeskonnatööks.
Teine eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli kutseõpetajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivseks korraldamiseks. Samuti soovib kool oma töötajate õpirände võimaldamise kaudu toetada nende valmisolekut uute kutsehariduse õppekavade koostamiseks ja arendamiseks, mis on eluliselt oluline kooli arengu seisukohalt.
Projektis osaleb kahe aasta jooksul kokku 47 õpilast ja 18 töötajat.
Praktikakirjeldusi ja pilte vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 1.06.2016 kuni 31.05.2018
Projekti esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Oluline on motiveerida õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetada hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Projekti tulemusel tekivad kontaktid ja koostöösuhted sama eriala spetsialistidega partnerriikidest. Lisaks annab projekt hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja keeleoskuste täiendamiseks. Osalemine projektis arendab õpilaste vastutustunnet, iseseisvust ja valmisolekut meeskonnatööks.
Teine eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli kutseõpetajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivseks korraldamiseks. Samuti soovib kool oma töötajate õpirände võimaldamise kaudu toetada nende valmisolekut uute kutsehariduse õppekavade koostamiseks ja arendamiseks, mis on eluliselt oluline kooli arengu seisukohalt.
Projektis osaleb kahe aasta jooksul kokku 47 õpilast ja 18 töötajat.
Praktikakirjeldusi ja pilte vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekt on suunatud Tallinna Ehituskooli kutseõpetajatele ja õppetöö korralduse ning arendamisega seotud töötajatele uute kogemuste omandamiseks. Õppelähetuse käigus tutvutakse Islandi kutseõppeasutuste edukate praktikate ja lahendustega, et Tallinna Ehituskoolis kutseõpet paremini ja õppijasõbralikumalt korraldada ning pakkuda õpilastele paindlikumaid ning efektiivsemaid õppimisvõimalusi. Projektipartneriteks on Technical College in Reykjavik ja South-Iceland College, kus õpetatakse muuhulgas ehitusvaldkonna ja puidutöötlemise erialasid.
Õppelähetus toimus aprillis 2016.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekt on suunatud Tallinna Ehituskooli kutseõpetajatele ja õppetöö korralduse ning arendamisega seotud töötajatele uute kogemuste omandamiseks. Õppelähetuse käigus tutvutakse Islandi kutseõppeasutuste edukate praktikate ja lahendustega, et Tallinna Ehituskoolis kutseõpet paremini ja õppijasõbralikumalt korraldada ning pakkuda õpilastele paindlikumaid ning efektiivsemaid õppimisvõimalusi. Projektipartneriteks on Technical College in Reykjavik ja South-Iceland College, kus õpetatakse muuhulgas ehitusvaldkonna ja puidutöötlemise erialasid.
Õppelähetus toimus aprillis 2016.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Tallinna Ehituskool on Euroopa Vanglahariduse Assotsiatsiooni (EPEA) liige 2010.aastast ja on seadnud oma eesmärgiks olla kinnipeetavate koolituse arendamisel juhtivaks kompetentsikeskuseks Eestis, mille peamiseks eelduseks on tihe rahvusvaheline koostöö olemaks pidevalt kursis trendide ja poliitiliste suundadega vanglahariduse valdkonnas Euroopas.
Selleks on muude infokanalite kõrval märkimisväärselt olulised vahetud tööalased kohtumised kolleegidega teistest riikidest ja koolituskursustel, -konverentsidel osalemine soodustamaks innovaatiliste lahenduste, metoodikate ja parimate kogemuste vahetamist ning vastastikku õppimist, soodustades, et valdkonnas töötavad juhid ja õpetajad oleks pädevad, innustunud ja motiveeritud.
Projekti tegevuste peamine eesmärk on olla Euroopa tasandil kursis vanglahariduse poliitikate ja arengutega ning rääkida kaasa otsuste tegemisel; arutleda vanglahariduse efektiivsuse ja jätkusuutlikkuse teemadel; soodustada innovaatiliste teadmiste ja parimate Euroopa kogemuste omandamise kaudu töötajate professionaalset ja isiklikku arengut, samuti rahvusvahelist arengukoostööd Euroopa kolleegidega, parendades seeläbi vanglates koolituse korraldamise ja läbiviimise kvaliteeti, kuna soodustatakse parimate praktikate ülevõtmist ning valdkonna võimalikku parimat arengut nii lühemas kui pikemas perspektiivis.
Projektis osalejad on, arvestades kooli ja töötajate arenguvajadusi, 4 kinnipeetavate koolitusega seotud töötajat kolmelt struktuuritasandilt:
Töövarju vastuvõttev partnerorganisatsioon on Taxandria cvo Turnhout Belgias.
Projekti tegevuste elluviimine toimub 01.06.2015-31.05.2016. Projekti tulemuste tutvustamine toimus Eesti vanglahariduse koostööseminaril, Tallinna Ehituskooli saalis 22. märtsil 2016.
Tallinna Ehituskool on Euroopa Vanglahariduse Assotsiatsiooni (EPEA) liige 2010.aastast ja on seadnud oma eesmärgiks olla kinnipeetavate koolituse arendamisel juhtivaks kompetentsikeskuseks Eestis, mille peamiseks eelduseks on tihe rahvusvaheline koostöö olemaks pidevalt kursis trendide ja poliitiliste suundadega vanglahariduse valdkonnas Euroopas.
Selleks on muude infokanalite kõrval märkimisväärselt olulised vahetud tööalased kohtumised kolleegidega teistest riikidest ja koolituskursustel, -konverentsidel osalemine soodustamaks innovaatiliste lahenduste, metoodikate ja parimate kogemuste vahetamist ning vastastikku õppimist, soodustades, et valdkonnas töötavad juhid ja õpetajad oleks pädevad, innustunud ja motiveeritud.
Projekti tegevuste peamine eesmärk on olla Euroopa tasandil kursis vanglahariduse poliitikate ja arengutega ning rääkida kaasa otsuste tegemisel; arutleda vanglahariduse efektiivsuse ja jätkusuutlikkuse teemadel; soodustada innovaatiliste teadmiste ja parimate Euroopa kogemuste omandamise kaudu töötajate professionaalset ja isiklikku arengut, samuti rahvusvahelist arengukoostööd Euroopa kolleegidega, parendades seeläbi vanglates koolituse korraldamise ja läbiviimise kvaliteeti, kuna soodustatakse parimate praktikate ülevõtmist ning valdkonna võimalikku parimat arengut nii lühemas kui pikemas perspektiivis.
Projektis osalejad on, arvestades kooli ja töötajate arenguvajadusi, 4 kinnipeetavate koolitusega seotud töötajat kolmelt struktuuritasandilt:
Töövarju vastuvõttev partnerorganisatsioon on Taxandria cvo Turnhout Belgias.
Projekti tegevuste elluviimine toimub 01.06.2015-31.05.2016. Projekti tulemuste tutvustamine toimus Eesti vanglahariduse koostööseminaril, Tallinna Ehituskooli saalis 22. märtsil 2016.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 1.06.2015 kuni 31.05.2017
Projekti esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Kuna kooli kõik uued õppkavad on koostatud EKAP ite põhiselt, siis annab käesolev projekt võimaluse testida ECVET punktide tunnustamise ja ülekandmise võimalusi praktikas. Kõik õpilastele kavandatud praktikad on mahus 9 EKAPit.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivseks korraldamiseks. Kutseõpetajad saavad võimaluse olla ühe nädala jooksul sama eriala kutseõpetaja töövarjuks partnerkoolis või töötada koos meie praktikantidega partnerettevõttes
Kokku osaleb projektis (2016-2017) õpirändeprojektis 44 õpilast ja 13 haridustöötajat. Partnerriikideks on: Saksamaa, Ungari, Itaalia, Malta, Prantsusmaa.
Praktikakirjeldusi ja pilte praktikast vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 1.06.2015 kuni 31.05.2017
Projekti esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Kuna kooli kõik uued õppkavad on koostatud EKAP ite põhiselt, siis annab käesolev projekt võimaluse testida ECVET punktide tunnustamise ja ülekandmise võimalusi praktikas. Kõik õpilastele kavandatud praktikad on mahus 9 EKAPit.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivseks korraldamiseks. Kutseõpetajad saavad võimaluse olla ühe nädala jooksul sama eriala kutseõpetaja töövarjuks partnerkoolis või töötada koos meie praktikantidega partnerettevõttes
Kokku osaleb projektis (2016-2017) õpirändeprojektis 44 õpilast ja 13 haridustöötajat. Partnerriikideks on: Saksamaa, Ungari, Itaalia, Malta, Prantsusmaa.
Praktikakirjeldusi ja pilte praktikast vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekti tegevused viidi ellu ajavahemikus 01.09.2014-30.11.2016
Erasmus+ KA2 programmi “Strategic Partnership for VET “VET@WORK”“ raames toimuvas projektis käsitletakse töökohapõhist õpet (duaalne õppesüsteem), eriti seda, kuidas ühendada formaalhariduse õppekavad töökohapõhise õppega ning kuidas hinnata ja tunnustada töökohal omandatud oskuseid.
Projekti eesmärk on arendada välja paindlik süsteem, mis seob formaalse kutsehariduse töö käigus omandatud osakustega; täiendada koolis õpitavat erialaste oskuste omandamisega reaalses töökeskkonnas, et hõlbustada tööturule sisenemist; toetada ECVET põhimõtete rakendamist; toetada Euroopa Liidus kutseharidust andvate koolide, ettevõtete ja sotsiaalsete koostööd võimaldamaks kutseõppes praktika ja teooriaõppe põimumist. Projekti üldisemad eesmärgid on lihtsustada mitteformaalse õppimise tunnustamist ja selle ühildamist formaalharidusega ning ennetada koolist väljalangevust.
Projekti koordineerib The Technical and Vocational Institute "ISIS Leonardo da Vinci“ Itaaliast. Tuumiku moodustavad 8 partnerettevõtet (nende seas Tallinna Ehituskool) Itaaliast, Austriast, Saksamaalt, Suurbritanniast ja Eestist. Kokku osaleb projektis 27 partnerit.
Projekt toimus ajavahemikus 01.09.2014-31.08.2016.
Projekti tegevused viidi ellu ajavahemikus 01.09.2014-30.11.2016
Erasmus+ KA2 programmi “Strategic Partnership for VET “VET@WORK”“ raames toimuvas projektis käsitletakse töökohapõhist õpet (duaalne õppesüsteem), eriti seda, kuidas ühendada formaalhariduse õppekavad töökohapõhise õppega ning kuidas hinnata ja tunnustada töökohal omandatud oskuseid.
Projekti eesmärk on arendada välja paindlik süsteem, mis seob formaalse kutsehariduse töö käigus omandatud osakustega; täiendada koolis õpitavat erialaste oskuste omandamisega reaalses töökeskkonnas, et hõlbustada tööturule sisenemist; toetada ECVET põhimõtete rakendamist; toetada Euroopa Liidus kutseharidust andvate koolide, ettevõtete ja sotsiaalsete koostööd võimaldamaks kutseõppes praktika ja teooriaõppe põimumist. Projekti üldisemad eesmärgid on lihtsustada mitteformaalse õppimise tunnustamist ja selle ühildamist formaalharidusega ning ennetada koolist väljalangevust.
Projekti koordineerib The Technical and Vocational Institute "ISIS Leonardo da Vinci“ Itaaliast. Tuumiku moodustavad 8 partnerettevõtet (nende seas Tallinna Ehituskool) Itaaliast, Austriast, Saksamaalt, Suurbritanniast ja Eestist. Kokku osaleb projektis 27 partnerit.
Projekt toimus ajavahemikus 01.09.2014-31.08.2016.
Projekti tegevused viidi ellu ajavahemikus 1.06.2014 kuni 31.05.2016
Projekti raames pakuti kahe aasta jooksul kokku 38 Tallinna Ehituskooli õpilasele võimalust täiendada oma erialaseid teadmisi ja oskusi, omandada uusi töövõtteid, kinnistada seni omandatud teadmisi ja oskusi reaalses töökeskkonnas Euroopa Liidus, väljaspool Eestit. Lisaks motiveeriti õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetati hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Projektis osalemine andis hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja toimetulekuks tavapärasest erinevas elukeskkonnas; arendas õpilaste vastutustunnet, valmisolekut meeskonnatööks ja iseseisvust. Projekt viidi läbi aastatel 2014-2015.
4 kutseõpetajale (maalri erialalt 2, tisleri erialalt 2) andis projektis osalemine võimaluse tutvuda partnerkoolide juures kasutusel olevate õppekavadega, õpetamismeetoditega ja erialaste tehnoloogiatega, olles ühe nädala jooksul sama valdkonna kutseõpetaja töövari. Samuti täiendati end erialase võõrkeele osas. Projektis osalenud õpetajad said rakendada õppelähetuses omandatud teadmisi ehituskooli õppekorralduse parendamisel.
Vastuvõtvateks partneriteks on:
Praktikakirjeldusi ja pilte vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekti tegevused viidi ellu ajavahemikus 1.06.2014 kuni 31.05.2016
Projekti raames pakuti kahe aasta jooksul kokku 38 Tallinna Ehituskooli õpilasele võimalust täiendada oma erialaseid teadmisi ja oskusi, omandada uusi töövõtteid, kinnistada seni omandatud teadmisi ja oskusi reaalses töökeskkonnas Euroopa Liidus, väljaspool Eestit. Lisaks motiveeriti õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetati hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Projektis osalemine andis hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja toimetulekuks tavapärasest erinevas elukeskkonnas; arendas õpilaste vastutustunnet, valmisolekut meeskonnatööks ja iseseisvust. Projekt viidi läbi aastatel 2014-2015.
4 kutseõpetajale (maalri erialalt 2, tisleri erialalt 2) andis projektis osalemine võimaluse tutvuda partnerkoolide juures kasutusel olevate õppekavadega, õpetamismeetoditega ja erialaste tehnoloogiatega, olles ühe nädala jooksul sama valdkonna kutseõpetaja töövari. Samuti täiendati end erialase võõrkeele osas. Projektis osalenud õpetajad said rakendada õppelähetuses omandatud teadmisi ehituskooli õppekorralduse parendamisel.
Vastuvõtvateks partneriteks on:
Praktikakirjeldusi ja pilte vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekt kutsuti ellu Tallinna Ehituskooli puit -ja kiviehitiste restaureerimise õpilaste erialaste teadmiste ja oskuste täiendamiseks ning praktiliste tööoskuste omandamiseks ajalooliste hoonete restaureerimisel reaalses töökeskkonnas. Vastuvõtvaks partneriks oli Ungari Vabaõhumuuseum Szentendres. Tegemist oli üheaastase projektiga, mis viidi läbi aastal 2015.
Projekti tulemusena oskavad õpilased hinnata eelnevate põlvkondade loodud kultuuriväärtusi ehituskunstis ning õppisid tundma Ungari rahvakultuuri ja restaureerimistraditsioone. Projektis osalejatel oli võimalus täiendada oma erialaseid tööoskusi ja omandada uusi töövõtteid. Õpilastel oli võimalus võrrelda erinevate maade traditsioonilisi töövõtteid hoonete restaureerimisel. Projekt andis hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja täiendamiseks. Projektis osalemine arendas õpilaste vastutustunnet, valmisolekut meeskonnatööks ja iseseisvust.
13.04.-18.05.2015 osalesid õpirändes Margo Parkala, Kaarel Kask, Geido Kõrgesaar, Rauni Reins, Kaarel Nõomaa ja Erik Iisop.
Praktikakirjeldusi ja pilte vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekt kutsuti ellu Tallinna Ehituskooli puit -ja kiviehitiste restaureerimise õpilaste erialaste teadmiste ja oskuste täiendamiseks ning praktiliste tööoskuste omandamiseks ajalooliste hoonete restaureerimisel reaalses töökeskkonnas. Vastuvõtvaks partneriks oli Ungari Vabaõhumuuseum Szentendres. Tegemist oli üheaastase projektiga, mis viidi läbi aastal 2015.
Projekti tulemusena oskavad õpilased hinnata eelnevate põlvkondade loodud kultuuriväärtusi ehituskunstis ning õppisid tundma Ungari rahvakultuuri ja restaureerimistraditsioone. Projektis osalejatel oli võimalus täiendada oma erialaseid tööoskusi ja omandada uusi töövõtteid. Õpilastel oli võimalus võrrelda erinevate maade traditsioonilisi töövõtteid hoonete restaureerimisel. Projekt andis hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja täiendamiseks. Projektis osalemine arendas õpilaste vastutustunnet, valmisolekut meeskonnatööks ja iseseisvust.
13.04.-18.05.2015 osalesid õpirändes Margo Parkala, Kaarel Kask, Geido Kõrgesaar, Rauni Reins, Kaarel Nõomaa ja Erik Iisop.
Praktikakirjeldusi ja pilte vaata ehituskooli blogist.
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekti eesmärk on Gruusia kutseõppeasutuste võimekuse tõus pakkumaks tööturu ja õppijate vajadustele vastavat koolitust. Projekti tegevused aitavad tõsta kutsehariduse kvaliteeti ja mainet Gruusias. Keskendutakse 8 Gruusia kutseõppeasutuse koostööle Eesti 8 partnerkooliga, kaasatud on Gruusia Haridus-ja Teadusministeerium ja Kvaliteediagentuur. 2013. aasta novembrist kuni 2015. aasta novembrini kestva projekti tegevused sisaldavad peamiselt arendustegevusi ja koolitusi, mille viivad läbi Eesti eksperdid ja partnerkoolide mentorid. Koolitused, seminarid ja konsultatsioonid toimuvad, kas Gruusias või Eestis. Kõik Eesti partnerid panustavad projekti elluviimisse ka oma vabatahtliku tööga. Projekti tegevustes osalevad Gruusia pilootkoolide juhtkond ja igast koolist vähemalt kaks võtmeõpetajat.
Tallinna Ehituskooli kontaktisik on kooli direktor Raivo Niidas.
Projekti eesmärk on Gruusia kutseõppeasutuste võimekuse tõus pakkumaks tööturu ja õppijate vajadustele vastavat koolitust. Projekti tegevused aitavad tõsta kutsehariduse kvaliteeti ja mainet Gruusias. Keskendutakse 8 Gruusia kutseõppeasutuse koostööle Eesti 8 partnerkooliga, kaasatud on Gruusia Haridus-ja Teadusministeerium ja Kvaliteediagentuur. 2013. aasta novembrist kuni 2015. aasta novembrini kestva projekti tegevused sisaldavad peamiselt arendustegevusi ja koolitusi, mille viivad läbi Eesti eksperdid ja partnerkoolide mentorid. Koolitused, seminarid ja konsultatsioonid toimuvad, kas Gruusias või Eestis. Kõik Eesti partnerid panustavad projekti elluviimisse ka oma vabatahtliku tööga. Projekti tegevustes osalevad Gruusia pilootkoolide juhtkond ja igast koolist vähemalt kaks võtmeõpetajat.
Tallinna Ehituskooli kontaktisik on kooli direktor Raivo Niidas.
Projekt oli suunatud Tallinna Ehituskooli arenguprotsesside ja kutseõppe korraldusega seotud võtmeisikutele uute teadmiste ja kogemuste omandamiseks kutseõppe paindlikumaks ja efektiivsemaks korraldamiseks. Eesmärk oli saada lisateavet ehitusvaldkonnas tasemeõppe ja täiendusõppe kursuste võimalikult efektiivse ja õppijasõbraliku korraldamise meetoditest ning rakendada saadud teadmisi Tallinna Ehituskooli õppeprotsessi kaasajastamiseks ning atraktiivsemaks muutmiseks. Projekti tulemusena said Ehituskoolis kutseõppe korralduse eest vastutavad isikud uusi teadmisi sellest, kuidas korraldada ehitusvaldkonna kutseõpet vastavalt EQF erinevatele tasemetele, kuidas toimub efektiivne kutseõpe kooli ja ettevõtete koostöös ning töökohapõhine õppevorm.
Vastuvõtvaks partneriks oli Malta Tehnoloogia-, Teadus- ja Kunstikolledž (MCAST).
Õppelähetuses 2014. aasta aprillis osalesid Tõnu Armulik, Lya Männiste, Kirsti Tammik, Tarmo Laaban, Laura Aidak, Riina Vaarpuu
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekt oli suunatud Tallinna Ehituskooli arenguprotsesside ja kutseõppe korraldusega seotud võtmeisikutele uute teadmiste ja kogemuste omandamiseks kutseõppe paindlikumaks ja efektiivsemaks korraldamiseks. Eesmärk oli saada lisateavet ehitusvaldkonnas tasemeõppe ja täiendusõppe kursuste võimalikult efektiivse ja õppijasõbraliku korraldamise meetoditest ning rakendada saadud teadmisi Tallinna Ehituskooli õppeprotsessi kaasajastamiseks ning atraktiivsemaks muutmiseks. Projekti tulemusena said Ehituskoolis kutseõppe korralduse eest vastutavad isikud uusi teadmisi sellest, kuidas korraldada ehitusvaldkonna kutseõpet vastavalt EQF erinevatele tasemetele, kuidas toimub efektiivne kutseõpe kooli ja ettevõtete koostöös ning töökohapõhine õppevorm.
Vastuvõtvaks partneriks oli Malta Tehnoloogia-, Teadus- ja Kunstikolledž (MCAST).
Õppelähetuses 2014. aasta aprillis osalesid Tõnu Armulik, Lya Männiste, Kirsti Tammik, Tarmo Laaban, Laura Aidak, Riina Vaarpuu
Projekt on lõppenud. Kõik projektis kavandatud tegevused on edukalt ellu viidud.
Projekt võimaldas 22 Tallinna Ehituskooli õpilasel kahe aasta jooksul osaleda oma erialasel praktikal Calabrias Itaalias ja St. Julian's is Maltal. Praktikalähetused pikkusega 6 nädalat toimusid ajavahemikus aprill-mai 2014 ja aprill-mai 2015. Vastuvõtvaks organisatsiooniks oli Givani per l’Europa – pikaajalise rahvusvahelise projektitöö kogemusega organisatsioon, mis on spetsialiseerunud erinevate rahvusvaheliste projektide koordineerimisele, projektides osalejate vastuvõtmisele ja lähetamisele.
Projektis kavandatud välispraktika edukas sooritamine võimaldas õpilastel täiendada erialaseid teadmisi ja oskusi, laiendada silmaringi ja praktiseerida võõrkeeli, mis kokkuvõttes tõstis nende konkurentsivõimet sisenemisel avatud tööjõuturule. Erilise lisaväärtuse projektile andis asjaolu, et see võimaldas õpilastel teostada praktikat keskkonnas, mille kogemine eesti oludes oleks välistatud.
Projekt võimaldas 22 Tallinna Ehituskooli õpilasel kahe aasta jooksul osaleda oma erialasel praktikal Calabrias Itaalias ja St. Julian's is Maltal. Praktikalähetused pikkusega 6 nädalat toimusid ajavahemikus aprill-mai 2014 ja aprill-mai 2015. Vastuvõtvaks organisatsiooniks oli Givani per l’Europa – pikaajalise rahvusvahelise projektitöö kogemusega organisatsioon, mis on spetsialiseerunud erinevate rahvusvaheliste projektide koordineerimisele, projektides osalejate vastuvõtmisele ja lähetamisele.
Projektis kavandatud välispraktika edukas sooritamine võimaldas õpilastel täiendada erialaseid teadmisi ja oskusi, laiendada silmaringi ja praktiseerida võõrkeeli, mis kokkuvõttes tõstis nende konkurentsivõimet sisenemisel avatud tööjõuturule. Erilise lisaväärtuse projektile andis asjaolu, et see võimaldas õpilastel teostada praktikat keskkonnas, mille kogemine eesti oludes oleks välistatud.
Projekt oli mõeldud Tallinna Ehituskooli puit -ja kiviehitiste restaureerimise eriala õpilastele erialaste teadmiste ja oskuste täiendamiseks ajalooliste hoonete restaureerimisel.
Projektis osalemine pakkus õpilastele võimalust täiendada erialaseid teadmisi ja oskusi, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi reaalses töökeskkonnas, võrrelda erinevate maade restaureerimistraditsioone ja -põhimõtteid.
Lisaks avanes võimalus suhtlemiseks ja kogemuste vahetamiseks sarnast eriala õppivate eakaaslastega Ungaris.
Koostööpartneriteks oli Ungari Vabaõhumuuseum Szentendres ja Hild Jozsef Tehnikakool Györis.
Õpilaste lähetused toimusid ajavahemikus aprill - mai 2013 ja aprill - mai 2014. Esimesed neli nädalat töötasid õpilased Szentendre Vabaõhumuuseumis ajaloolistel ehitistel. Viimasel lähetuse nädalal osaleti erialasel praktikal Hild Jozsef Tehnikakoolis ja tutvuti sealse õppekorraldusega.
Projekt oli mõeldud Tallinna Ehituskooli puit -ja kiviehitiste restaureerimise eriala õpilastele erialaste teadmiste ja oskuste täiendamiseks ajalooliste hoonete restaureerimisel.
Projektis osalemine pakkus õpilastele võimalust täiendada erialaseid teadmisi ja oskusi, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi reaalses töökeskkonnas, võrrelda erinevate maade restaureerimistraditsioone ja -põhimõtteid.
Lisaks avanes võimalus suhtlemiseks ja kogemuste vahetamiseks sarnast eriala õppivate eakaaslastega Ungaris.
Koostööpartneriteks oli Ungari Vabaõhumuuseum Szentendres ja Hild Jozsef Tehnikakool Györis.
Õpilaste lähetused toimusid ajavahemikus aprill - mai 2013 ja aprill - mai 2014. Esimesed neli nädalat töötasid õpilased Szentendre Vabaõhumuuseumis ajaloolistel ehitistel. Viimasel lähetuse nädalal osaleti erialasel praktikal Hild Jozsef Tehnikakoolis ja tutvuti sealse õppekorraldusega.
Tallinna Ehituskool on viimastel aastatel kujunenud vanglahariduse valdkonnas juhtivaks ja arenguid õhutavaks organisatsiooniks Eestis. Haridusvanglas-listi pidamise kaudu on koolil kontakt kõikide valdkonnaga seotud erinevate tasandite organisatsioonidega, samuti toimuvad igal aastal Eesti vanglahariduse koostööseminarid, kus on esindatud kõik valdkonna võtmeorganisatsioonid.
2013.aasta sügisest osales Tallinna Ehituskool 2-aastases rahvusvahelises Grundtvig programmi koostööprojektis M_TIPE – Mentoring Teachers In Prison Education.
Projekti eesmärk oli koguda ja jagada kogemusi ning metoodikaid vanglates töötavate õpetajate juhendamiseks ja toetamiseks.
Varasemate vanglaharidusteemaliste Grundtvig projektide tulemused on näidanud, et kestev ja kõikehõlmav toetusprogramm on õppijate ja õpetajate motiveerimiseks vanglakeskkonnas hädavajalik. Õpetaja professionaalne areng ilmneb vanglahariduses läbi mitme tasandi ja tegelik sisseelamine võtab aega.
Projekt keskendus kahele oluliseks peetud põhitoetusele: psühholoogiline tugi ja juhenditega seonduv tugi. Selleks plaaniti saada selge ülevaade nii uute kui ka kogemustega õpetajate arenguvajadustest, et töötada välja õpetajate professionaalset arengut toetav programm, mis tugevdaks juhendajate kompetentse toetamaks uusi õpetajaid; süvendaks uute õpetajate teadmisi tööst spetsiifilises vanglakeskkonnas ja annaks uutele õpetajatele võimaluse arendada oma kompetentse õppetundide läbiviimiseks vanglas.
Projekti koordinaator oli Belgia. Lisaks Eestile osalesid projektis organisatsioonid Itaaliast, Türgist, Ungarist ja Kreekast.
Kuigi projekti teema keskendus õpetajate arengule vanglahariduse kontekstis, on tulemused kasutatavad ka laiemalt täiskasvanuõppes tervikuna - koostatud 9sammuline programm on plaanis edasi arendada ka kooli peamajas uute õpetajate töösse sissejuhatamiseks.
Projekti tulemused – alustava õpetaja 9-sammuline toetusprogramm, kogutud teave, materjalid jm kogemused on kättesaadavad M_TIPE workshoppides, konverentsidel, materjalidena ja artiklitena paberkandjal, projekti koduleheküljel ning multimeedia toel.
Tallinna Ehituskool on viimastel aastatel kujunenud vanglahariduse valdkonnas juhtivaks ja arenguid õhutavaks organisatsiooniks Eestis. Haridusvanglas-listi pidamise kaudu on koolil kontakt kõikide valdkonnaga seotud erinevate tasandite organisatsioonidega, samuti toimuvad igal aastal Eesti vanglahariduse koostööseminarid, kus on esindatud kõik valdkonna võtmeorganisatsioonid.
2013.aasta sügisest osales Tallinna Ehituskool 2-aastases rahvusvahelises Grundtvig programmi koostööprojektis M_TIPE – Mentoring Teachers In Prison Education.
Projekti eesmärk oli koguda ja jagada kogemusi ning metoodikaid vanglates töötavate õpetajate juhendamiseks ja toetamiseks.
Varasemate vanglaharidusteemaliste Grundtvig projektide tulemused on näidanud, et kestev ja kõikehõlmav toetusprogramm on õppijate ja õpetajate motiveerimiseks vanglakeskkonnas hädavajalik. Õpetaja professionaalne areng ilmneb vanglahariduses läbi mitme tasandi ja tegelik sisseelamine võtab aega.
Projekt keskendus kahele oluliseks peetud põhitoetusele: psühholoogiline tugi ja juhenditega seonduv tugi. Selleks plaaniti saada selge ülevaade nii uute kui ka kogemustega õpetajate arenguvajadustest, et töötada välja õpetajate professionaalset arengut toetav programm, mis tugevdaks juhendajate kompetentse toetamaks uusi õpetajaid; süvendaks uute õpetajate teadmisi tööst spetsiifilises vanglakeskkonnas ja annaks uutele õpetajatele võimaluse arendada oma kompetentse õppetundide läbiviimiseks vanglas.
Projekti koordinaator oli Belgia. Lisaks Eestile osalesid projektis organisatsioonid Itaaliast, Türgist, Ungarist ja Kreekast.
Kuigi projekti teema keskendus õpetajate arengule vanglahariduse kontekstis, on tulemused kasutatavad ka laiemalt täiskasvanuõppes tervikuna - koostatud 9sammuline programm on plaanis edasi arendada ka kooli peamajas uute õpetajate töösse sissejuhatamiseks.
Projekti tulemused – alustava õpetaja 9-sammuline toetusprogramm, kogutud teave, materjalid jm kogemused on kättesaadavad M_TIPE workshoppides, konverentsidel, materjalidena ja artiklitena paberkandjal, projekti koduleheküljel ning multimeedia toel.
Oktoobrist 2011- septembrini 2013 viisid viis Eesti kutsekooli – Tallinna Ehituskool, Rakvere Ametikool, Eesti Mereakadeemia Merekool, Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ning Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool läbi Euroopa Liidu meetme “Õppijakeskse ja uuendusmeelse kutsehariduse arendamine ning elukestva õppe võimaluste laiendamine“ raames läbi projekti „Õppijate väljalangevuse vähendamine kutseharidussüsteemist“.
Projekti kogumaksumus oli 107 931,44 eurot. Projekti rahastati Eesti riigieelarvest ning Euroopa Liidu Sotsiaalfondist.
Oktoobrist 2011- septembrini 2013 viisid viis Eesti kutsekooli – Tallinna Ehituskool, Rakvere Ametikool, Eesti Mereakadeemia Merekool, Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ning Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool läbi Euroopa Liidu meetme “Õppijakeskse ja uuendusmeelse kutsehariduse arendamine ning elukestva õppe võimaluste laiendamine“ raames läbi projekti „Õppijate väljalangevuse vähendamine kutseharidussüsteemist“.
Projekti kogumaksumus oli 107 931,44 eurot. Projekti rahastati Eesti riigieelarvest ning Euroopa Liidu Sotsiaalfondist.
“Elukeskkonna arendamise rakenduskava” prioriteetse suuna “Hariduse infrastruktuuri arendamine” meede “Kutseõppeasutuste õppekeskkonna kaasajastamine”
Projekti periood: 2008 - 2014
Projekti eesmärk oli Tallinna Ehituskooli õppekeskkonna kaasajastamine tõstmaks kutseõppe atraktiivsust ja koolis toimuva õppetöö kvaliteeti ning aitamaks kaasa kutsehariduse maine kasvule.
Projekti teostamiseks lammutati kõik kooli territooriumil paiknevad õppetöökojad ja viilhallid, mille asemele rajati uus komplektne kahekorruseline praktikamaja kogupinnaga 3295 m².
Praktikamajas sisustati õppetöökojad ehituserialade ja tislerite praktilise väljaõppe korraldamiseks.
Olemasolev peahoone rekonstrueeriti – hoone soojustati, vahetati kommunikatsioonid ja muudeti ruumiprogrammi. Lisaks teooriaõppeklassidele ehitati peahoones välja ja sisustati õpptöökojad elektrivaldkonna ja mööblirestauraatori erialade õpetamiseks.
Kogu õppebaas varustati koolituse läbiviimiseks vajaliku kaasaegse sisseseadega.
“Elukeskkonna arendamise rakenduskava” prioriteetse suuna “Hariduse infrastruktuuri arendamine” meede “Kutseõppeasutuste õppekeskkonna kaasajastamine”
Projekti periood: 2008 - 2014
Projekti eesmärk oli Tallinna Ehituskooli õppekeskkonna kaasajastamine tõstmaks kutseõppe atraktiivsust ja koolis toimuva õppetöö kvaliteeti ning aitamaks kaasa kutsehariduse maine kasvule.
Projekti teostamiseks lammutati kõik kooli territooriumil paiknevad õppetöökojad ja viilhallid, mille asemele rajati uus komplektne kahekorruseline praktikamaja kogupinnaga 3295 m².
Praktikamajas sisustati õppetöökojad ehituserialade ja tislerite praktilise väljaõppe korraldamiseks.
Olemasolev peahoone rekonstrueeriti – hoone soojustati, vahetati kommunikatsioonid ja muudeti ruumiprogrammi. Lisaks teooriaõppeklassidele ehitati peahoones välja ja sisustati õpptöökojad elektrivaldkonna ja mööblirestauraatori erialade õpetamiseks.
Kogu õppebaas varustati koolituse läbiviimiseks vajaliku kaasaegse sisseseadega.